• 1

Read this first!

We do not monitor these forums. The forum is provided to exchange information and experience with other users ONLY. Forum responses are not guaranteed.

However, please submit a ticket if you have an active subscription and wish to receive support. Our ticketing system is the only way of getting in touch with RSJoomla! and receiving the official RSJoomla! Customer Support.

For more information, the Support Policy is located here.

Thank you!

TOPIC: Übersetzung in "german"

Übersetzung in "german" 1 year 1 month ago #39205

  • webmaster6051
  • webmaster6051's Avatar
  • OFFLINE
  • Fresh Boarder
  • Posts: 2
  • Thank you received: 1
Hallo,
da die Übersetzung in deutsch nicht vollständig ist habe ich "de-DE.com_rseventspro.ini" vom Frontend erweitert.
Es ist warscheinlich nicht alles richtig , aber vielleicht ist hat jemand Lust dieses zu korrigieren wenn er was findet .
Bei den Zeilen mit "RSVP" glaube ich ist das nicht ganz korrekt wegen dem "going".

Grüße Norbert


Warning: Spoiler! [ Click to expand ]
Last Edit: 1 year 4 weeks ago by webmaster6051. Reason: noch einmal eine korrigierte Version
The administrator has disabled public write access.
The following user(s) said Thank You: kontakt87

Übersetzung in "german" 10 months 1 week ago #39446

Hui, da hast du dir aber einiges an Arbeit gemacht.
Hast du das an die Entwickler weitergeleitet? Hier ins Forum schaut leider nur sehr selten einer.
The administrator has disabled public write access.

Übersetzung in "german" 10 months 1 week ago #39450

  • webmaster6051
  • webmaster6051's Avatar
  • OFFLINE
  • Fresh Boarder
  • Posts: 2
  • Thank you received: 1
Hallo,
weitergeleitet habe ich das nicht, bin auch nicht sicher ob alles so korrekt ist.
Aber vielleicht hilft es dem einen oder anderen hier.

Gruß Norbert
The administrator has disabled public write access.
  • 1

Read this first!

We do not monitor these forums. The forum is provided to exchange information and experience with other users ONLY. Forum responses are not guaranteed.

However, please submit a ticket if you have an active subscription and wish to receive support. Our ticketing system is the only way of getting in touch with RSJoomla! and receiving the official RSJoomla! Customer Support.

For more information, the Support Policy is located here.

Thank you!